FAQs: Pytania i odpowiedzi

1. Zamówienia i korzystanie z naszego sklepu

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Jeżeli nie macie Państwo dostępu do internetu, możecie złożyć zamówienie przez telefon pod numerami: 608 609 400 lub 506 451 112. Nasz serwis klienta dostępny jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9 do 17.

Jakich metod płatności mogę użyć?

Akceptujemy wszystkie główne karty kredytowe i debetowe, jak Visa, MasterCard, Maestro, niestety nie jesteśmy w stanie przyjąć płatności kartami AmericanExpress i Delta.

Akceptujemy także płatności Przelewy24, przelewy bankowe, a także gotówką przy odbiorze.

Dlaczego moja płatność została odrzucona?

Dla własnego bezpieczeństwa, używamy weryfikacji tożsamości Visa i MasterCard, jako część naszego procesu płatności, więc wszystkie karty podpisane do tego programu musi przejść ten etap, a klienci muszą podać hasło, zanim będziemy w stanie przyjąć płatności. Należy upewnić się, wykonaj ten krok dla płatności i aby mogły zostać zaakceptowane. System sprawdza również rozliczeniowe dane adresowe przed szczegółami zarejestrowanych na karcie, więc upewnij się, wprowadź je dokładnie tak, jak na karcie kredytowej / wyciągi bankowe inaczej płatność może zostać odrzucona.

Zapomniałem hasła

Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij "Zapomniałem hasła"- link znajdujący się na stronie logowania. Zostaniesz poproszony o podanie adresu e-mail, a nowe hasło zostanie wysłane do Ciebie. Po zalogowaniu się na swoje nowe hasło, można zmienić hasło za pomocą "Zmień hasło" link na pulpicie nawigacyjnym konta.

Nie mogę zalogować się na moje konto

Należy upewnić czy e-mail i hasło są poprawne (zobacz jak zresetować hasło powyżej). Jeśli z jakiegoś powodu wciąż jesteś w stanie zalogować się do swojego konta, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 608 609 400 lub e-mail czajtanya@gmail.com

Co oznacza "Zamówienie wysyłane" ?

Po otrzymaniu e-maila z informacją, że zamówienie zostało wysłane, oznacza to, że towary zostały zabrane z naszego magazynu i przekazane kurierowi. Termin dostawy zależy od firmy spedytora wybranej podczas składania zamówienia i Państwa lokalizacji.

Skąd mam wiedzieć, czy dany przedmiot jest niedostępny?

Wszystkie rzeczy są na stanie chyba, że przy produkcie jest wyświetlane „Wyprzedane”. Czasami jednak musimy pozyskać towar bezpośrednio od producenta. Gdy tak jest, będziemy informować o potencjalnym czasie zwłoki i szacunkowym czasie dostawy przed złożeniem zamówienia.

Zamówienia z zagranicy: płatność w innej walucie

Możecie Państwo sprawdzić ceny na naszej stronie w innej walucie, jak USD, czy EUR, jednakże płatność będzie naliczana w PLN.

Zamówienia zza granicy: cła i podatki

Ważne jest, aby pamiętać, że być może trzeba będzie zapłacić cła i podatki na przedmioty zakupione od zywieniekoni.hekko24.pl

2. Dostawa

Ile kosztuje dostawa i jak długo będę na nią czekał?

Dostawa na terenie Polski jest wolna od opłat,  przy zamówieniu powyżej 250,00 zł i maksymalnej wadze 27 kg. Dla wszystkich pozostałych zamówień, koszty przesyłki zależą od łącznej wagi zamówienia i lokalizacji dostawy, jednakże koszty wysyłki i szacowany czas dostawy zostaną wyświetlone w kasie przed złożeniem zamówienia.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Choć większość naszych produktów jest dostępna do natychmiastowej wysyłki, istnieją sytuacje, w których przedmioty są niedostępne w naszym głównym magazynie i musimy je ściągnąć od  producenta. Gdy tak się zdarzy, będziemy informować o potencjalnym czasie zwłoki i podamy szacunkowy czas oczekiwania.

Czy można dostarczyć zamówienie na więcej niż jeden adres?

Niestety jesteśmy w stanie dostarczyć zamówienie tylko na jeden adres. Jednakże można wybrać inny adres dostawy na swoim koncie. Jeśli potrzebujesz swoją paczkę dostarczyć do wielu lokalizacji, zalecamy zrobienie oddzielnych zamówień dla każdego adresu.

Czy mogę zebrać moje zamówienie bezpośrednio z magazynu?

Tak, możesz odebrać zamówienie z naszego magazynu. Wystarczy zaznaczyć, że chcesz odebrać zamówienie z magazynu.

Czy muszę podpisać zamówienie?

Tak, podpis jest wymagany, gdy zamówienie zostanie dostarczone. Jednak jeśli jest to bezpieczne miejsce, kurier może według własnego uznania zostawić paczkę na żądanie. Należy pamiętać, że zywieniekoni.hekko24.pl nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie wszelkich przedmiotów, które zostały pozostawione na żądanie.

Czy mogę zmienić adres dostawy, gdy zamówienie zostało wysłane?

Niestety nie jesteśmy w stanie przekierować żadnych rozkazów, gdy paczka opuści magazyn, dlatego należy upewnić się, że został podany prawidłowy adres do wysyłki.

3. Zwroty i zamiany

Czy mogę zwrócić moje zamówienie?

Mamy nadzieję, że będziesz zadowolony z zakupów u nas, ale oczywiście istnieje możliwość zwrotu towaru. Na zwrot zakupionego towaru macie Państwo 14 dni. Towar musi być w stanie nienaruszonym.

Jak mogę zwrócić towar?

Żeby zwrócić towar, prosimy dokładnie go zapakować i odesłać  wraz z numerem zamówienia, formularzem zwrotu i swoimi danymi na poniższy adres:

Magazyn Point of View

Dla Czajtanya Mirpuri

Kawęczyn 76, Słomczyn

05-507 Konstancin Jeziorna

Koszty wysyłki ponosi klient, z wyjątkiem sytuacji, gdy towar jest uszkodzony, bądź nie został zamówiony.

Możliwe jest także wysłanie przez nas kuriera do odbioru towaru na dowolny adres w Polsce.

Ta usługa kosztuje 30,00 PLN, gdy waga paczki nie przekracza 30 kg.

Jeżeli chcecie Państwo skorzystać z tej opcji, prosimy skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem: 608 609 400.

Czy mogę zwrócić towar osobiście?

Oczywiście, można zawrócić towar do naszego magazynu pod adresem:

Magazyn Point of View

Dla Czajtanya Mirpuri

Kawęczyn 76, Słomczyn

05-507 Konstancin Jeziorna

Prosimy o wypełnienie formularzu zwrotu z datą i godziną o której chcecie Państwo dostarczyć towar do magazynu. Należy pamiętać, że zwrot zostanie przetworzony przez nasz zespół online, a zwrot pieniędzy nastąpi zazwyczaj w ciągu 7 dni roboczych. Otrzymasz potwierdzenie e-mail, gdy zwrot pieniędzy zostanie potwierdzony.

Czy mogę wymienić element?

Jeśli potrzebujesz wymienić swoje zamówienie na inny towar, wystarczy wykonać proces zwrotu jak powyżej i złożyć nowe zamówienie.